Złote zasady diety i odchudzania
http://pl.gsk.com/media/716887/infanrix-hexa-ws-1049-druki-pl-26_01_2017.pdf Paweł Buszman

Jeśli dieta to tylko taka, którą można określić jako zdrową. Dla niektórych nie jest to ważne, a przeważająca będzie wówczas skuteczność. Czym należy się jednak kierować przy wyborze odpowiedniej? Skąd wiedzieć, że zalecane czynności i rytuały się sprawdzają? Oto kilka złotych porad, dzięki którym wyżej opisywany wybór będzie nieco prostszy:

  • Każda dieta składa się z odpowiedniego jadłospisu. Nie zawsze jednak są one dokładnie opisane pod względem produktów. Przykładowo na śniadanie zalecane jest zjedzenie kanapki z wędliną. Pytanie jednak: z jakiego chleba, z jaką wędliną? Najważniejsze jest jednak, aby wypracować w sobie skuteczność rezygnowania ze sztucznych składników i konserwantów.

    Zasada jest dość prosta. Im w składzie więcej rzeczy, których nie rozumiemy, bądź co gorsza nie jesteśmy w stanie przeczytać – tym gorzej. Na nic zdają się produkt typu: zupki chińskie, konserwy, pasztety, pakowane parówki, sztuczne chleby tostowe. Nie ma też co ślepo ufać w produkty typu fit, np. fit musli, które jest pokryte jogurem, w towarzystwie kawałków czekolady;

  • Dieta opiera się na wielu aspektach, a wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak ważne stają się wówczas napoje. Sięgając po soki w kartonach, barwione, smakowe wody oraz napoje gazowane lub niegazowane – nasz organizm po prostu skazany jest na dodatkowe źródła cukru.

    Dobrze jest z tego zrezygnować i jedyne do czego się ograniczyć to mineralna, niegazowana woda mineralna. Zaleca się także picie naparów chociażby z zielonej herbaty, która hamuje apetyt oraz jest świetnym napojem, który oczyszcza organizm i pobudza trawienie;

  • Najgorsza w utrzymaniu diety jest konieczność regularnego spożywania posiłków w odpowiednich ilościach i o odpowiednich porach. Wypracowanie tego może w istocie zająć bardzo dużo czasu, nie mniej jednak bardzo pozytywnie ,,odbije’’ się na końcowych efektach. Zaleca się przyjęcie dziennie trzech pełnowartościowych posiłków oraz dwóch dodatkowych, w formie chociażby owocu, czy koktajlu. Nadrzędna zasada to: nie podjadać;
  • Spieszenie się podczas jedzenia to kolejny powód od którego ciało przybiera na wadze. Wszystko za sprawą tego, że uczucie nasycenia może pojawić się dopiero po około dwudziestu minutach od spożycia posiłku.

    Polecam aparaty ruchome w Gorzowie Wielkopolskim

    Ludzie bardzo często popełniają podobne błędy i jedzą dużo więcej niż w istocie potrzebują. Z tego właśnie powodu dobrze jest planować sobie spożywanie jedzenia. Unikajmy sytuacji stresujących, np. jedzenie bułki w drodze do szkoły, gdzie z pewnością robimy to bardzo szybko i niedbale;

  • Największym przeciwnikiem diet niemalże od zawsze są słodycze i wszelkie produkty, które w składzie mają znaczne ilości cukru. To właśnie przez nie i przez aspekt podjadania nie możemy osiągnąć wymarzonych rezultatów. Warto jednak szukać alternatyw które nie będą miały znacznego wpływu na efekty.

    Przykładowo zamiast ciastka z cukierni i słodkiej kawy, postawmy na ciastka wsiane i zieloną herbatę.

.

Urszula
News Reporter
Cześć, możecie mówić na mnie Ula. Lubie blodżyć o moich ulubionych tematach. Jakich? Dowiesz się na moim blogu ;) Miłej lektury!